Vandaag druk bezig geweest met mijn actie onderzoek en mijn POP. Dit ga ik allemaal via deze blog communiceren met Hanneke, Eddie, Margrethe, Bert en Walter. Heb nog geen idee hoe ik hun tot mijn "volgers" kan maken, maar dat vinden we ook nog wel uit.
Mijn Persoonlijk Ontwikkelings Plan:
Inleiding
In het kader van de Pedagogisch Didactische Cursus heb ik mij vanaf februari bezig gehouden met een Persoonlijk Ontwikkelings Plan, ook wel POP genoemd. Het POP is een prima middel om aan de eigen ontwikkeling structuur te geven en ook meetbaar te maken. Het POP is een instrument gericht op resultaat en is voor mij een van de belangrijkere onderdelen uit de cursus.
Ik heb mijzelf een leerdoel gesteld in het kader van het actie onderzoek. Ik ga dit leerdoel SMART maken.
In dit verslag is een beschrijving van te ontwikkelen competenties te vinden, vertaald in een concreet leerdoel, evenals een plan van aanpak om deze te ontwikkelen en een evaluatie van deze ontwikkeling tot nu toe.
Leerdoel (actie onderzoeksvraag)
Beperk ik studenten in hun leren en ontwikkeling door mijn (altijd) positieve beoordelingen. Een subleerdoel zal zijn dat ik kritischer moet worden. Ik noem het eerste leerdoel A en het tweede B.
A
Geen opmerkingen:
Een reactie posten